SK CZ HU HR EN

Termék visszaküldése

HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA AZ ÁRUT?

Nem jó a méret, nem tetszik a szín? Semmi gond. Ha a megrendelt áru bármilyen okból nem felel meg Önnek, a megrendeléstől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk.

... kényelmesebben, mint azelőtt!

Hogyan? A megrendelésének elküldésétől számított 30 napon belül küldheti vissza.
A termékeknek eredeti állapotukban és minden címkével ellátva kell lenniük.

  1. Töltse ki a visszaküldési űrlapot: 

    Elállási űrlap

  2. Válassza ki a visszaküldés módját:

DPD futár - átvétel otthonában

Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy az árut az otthoni címén történő átvételi szolgáltatásunkon keresztül küldje vissza.

A visszaküldési kérelem költsége 1 790 Ft. ÁFÁ-val, amelyet levonunk a visszatérített összegből.

Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.

Nem kell visszaküldési címkét nyomtatnia, az e-mailben kapott visszaküldési kód elegendő.

Ha visszaküldést igényel, a DPD futárszolgálat 24-48 órán belül átveszi a csomagot az Ön által megadott címen.


DPD Pick up - áru visszaküldése comagponton

A termékeket úgy küldheti vissza, hogy a csomagot egy DPD Pickup csomagponton adja le.

A visszaküldési kérés költsége 1 390 Ft. ÁFÁ-val, amely a visszaküldött összegből kerül levonásra.

Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.

Miután elküldte a visszatérítési kérelmet, küldünk Önnek egy e-mailt a szállítási utasításokkal. Kövesse az utasításokat, és adja le az árut az Ön által kiválasztott DPD Pickup helyen.


Packeta - az áru visszaküldése csomagponton

A termékeket a csomagponton történő leadással küldheti vissza.

A visszaküldés kérésének költsége 1 390 Ft. ÁFÁ-val, amelyet a visszaküldött összegből vonunk le.

Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.

Miután elküldte a visszatérítési kérelmet, küldünk Önnek egy e-mailt a szállítási utasításokkal. Kövesse az utasításokat, és adja le az árut az Ön által kiválasztott Packeta csomagponton.


Személyes leadás a Japitexben

A termékeket személyesen leadhatja a Japitexben (cím: Povstalecká 61, Banská Bystrica) díjmentesen hétfőtől péntekig 7.00 és 16.00 óra között.


A termékeket saját költségére egy másik, Ön által választott futárszolgálat segítségével is visszaküldheti ( SL. Post, UPC, 123kurier.....).


Mi történik az áru visszaküldése után?

  1. Csomagellenőrzés - amint megkapjuk a csomagot, összevetjük azt a visszaküldési űrlappal, amelyet megkaptunk. A tőlünk kapott sikeres ellenőrzést követően tájékoztatást kap a megrendelésben megadott e-mail címre. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített betétek) és a használat nyomát viselő termékekre. A részletekért kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket.
  2. Visszatérítés - az áru összegét a küldemény ellenőrzésétől számított 5 munkanapon belül visszatérítjük. Kivételes esetekben ez az időszak legfeljebb 14 nappal meghosszabbodhat.

    Attól függően, hogy melyik fizetési módot választotta, a visszatérítést azonos módon kapja meg:

    Trustpay - kártyás fizetés => az összegek visszatérítése a fizetési kapun keresztül történik.
    Hagyományos banki átutalás vagy utánvét => a pénzösszeg a termékvisszatérítési űrlapon megadott bankszámlára kerül visszatérítésre.

  3. Vásárlási bizonylat javítás / jóváírás - a megadott e-mail címre kap egy vásárlási bizonylat javítást / számla javítást.

Hogyan lehet kicserélni az árut?

Küldje vissza a nem megfelelő terméket, és azonnal rendelje újra. A kiválasztott termékeket lefoglaljuk Önnek és azonnal elküldjük.


Gyakran ismételt kérdések:

Ha nincs meg az eredeti csomagolás, akkor az árut más csomagolásban is visszaküldheti, de úgy, hogy a termékek ne sérüljenek meg és ne vesszenek el.

Ha megrendelését nem vette át a szállító, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy újabb átvételt szervezhessünk.

A Packeta comagponton keresztül történő visszaküldés esetén elegendő a csomagkódot megadni a csomag leadásakor.
A címkét nem kell kinyomtatnia.
Ha a termékeket a DPD futárral történő otthoni átvételen keresztül küldi vissza, nincs szükség a címke kinyomtatására, elegendő a csomagkód, amelyet e-mailben kap.
Ha az árut a DPD Pick-up csomagponton keresztül küldi vissza, ki kell nyomtatnia a címkét, és fel kell ragasztania a csomagra.

Iratkozzon fel a hírlevelünkre és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg

Soha ne késsen le egy ajánlatot. Iratkozzon fel a hírlevélre, és 2.000 ft kedvezménnyel ajándékozzuk meg az első 20.000 ft feletti vásárlásra

×