Termék visszaküldése
HOGYAN KÜLDHETEM VISSZA AZ ÁRUT?
Nem jó a méret, nem tetszik a szín? Semmi gond. Ha a megrendelt áru bármilyen okból nem felel meg Önnek, a megrendeléstől számított 30 napon belül visszaküldheti nekünk.
... kényelmesebben, mint azelőtt!
Hogyan? A megrendelésének elküldésétől számított 30 napon belül küldheti vissza.A termékeknek eredeti állapotukban és minden címkével ellátva kell lenniük.
- Töltse ki a visszaküldési űrlapot:
Elállási űrlap - Válassza ki a visszaküldés módját:
DPD futár - átvétel otthonában
Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy az árut az otthoni címén történő átvételi szolgáltatásunkon keresztül küldje vissza.
A visszaküldési kérelem költsége 1 790 Ft. ÁFÁ-val, amelyet levonunk a visszatérített összegből.
Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.
Nem kell visszaküldési címkét nyomtatnia, az e-mailben kapott visszaküldési kód elegendő.
Ha visszaküldést igényel, a DPD futárszolgálat 24-48 órán belül átveszi a csomagot az Ön által megadott címen.
DPD Pick up - áru visszaküldése comagponton
A termékeket úgy küldheti vissza, hogy a csomagot egy DPD Pickup csomagponton adja le.
A visszaküldési kérés költsége 1 390 Ft. ÁFÁ-val, amely a visszaküldött összegből kerül levonásra.
Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.
Miután elküldte a visszatérítési kérelmet, küldünk Önnek egy e-mailt a szállítási utasításokkal. Kövesse az utasításokat, és adja le az árut az Ön által kiválasztott DPD Pickup helyen.
Packeta - az áru visszaküldése csomagponton
A termékeket a csomagponton történő leadással küldheti vissza.
A visszaküldés kérésének költsége 1 390 Ft. ÁFÁ-val, amelyet a visszaküldött összegből vonunk le.
Ha regisztrált felhasználóként vásárolt, akkor a visszatérítést a fiókjában a Visszatérítés menüpontban kérheti.
Ha vendégként vásárolt, a visszatérítést ide kattintva igényelheti.
Miután elküldte a visszatérítési kérelmet, küldünk Önnek egy e-mailt a szállítási utasításokkal. Kövesse az utasításokat, és adja le az árut az Ön által kiválasztott Packeta csomagponton.
Személyes leadás a Japitexben
A termékeket személyesen leadhatja a Japitexben (cím: Povstalecká 61, Banská Bystrica) díjmentesen hétfőtől péntekig 7.00 és 16.00 óra között.A termékeket saját költségére egy másik, Ön által választott futárszolgálat segítségével is visszaküldheti ( SL. Post, UPC, 123kurier.....).
Mi történik az áru visszaküldése után?
- Csomagellenőrzés - amint megkapjuk a csomagot, összevetjük azt a visszaküldési űrlappal, amelyet megkaptunk. A tőlünk kapott sikeres ellenőrzést követően tájékoztatást kap a megrendelésben megadott e-mail címre. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített betétek) és a használat nyomát viselő termékekre. A részletekért kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket.
- Visszatérítés - az áru összegét a küldemény ellenőrzésétől számított 5 munkanapon belül visszatérítjük. Kivételes esetekben ez az időszak legfeljebb 14 nappal meghosszabbodhat.
Attól függően, hogy melyik fizetési módot választotta, a visszatérítést azonos módon kapja meg:
Trustpay - kártyás fizetés => az összegek visszatérítése a fizetési kapun keresztül történik.
Hagyományos banki átutalás vagy utánvét => a pénzösszeg a termékvisszatérítési űrlapon megadott bankszámlára kerül visszatérítésre. - Vásárlási bizonylat javítás / jóváírás - a megadott e-mail címre kap egy vásárlási bizonylat javítást / számla javítást.
Hogyan lehet kicserélni az árut?
Küldje vissza a nem megfelelő terméket, és azonnal rendelje újra. A kiválasztott termékeket lefoglaljuk Önnek és azonnal elküldjük.
Gyakran ismételt kérdések:
Ha nincs meg az eredeti csomagolás, akkor az árut más csomagolásban is visszaküldheti, de úgy, hogy a termékek ne sérüljenek meg és ne vesszenek el.
Ha megrendelését nem vette át a szállító, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy újabb átvételt szervezhessünk.
A Packeta comagponton keresztül történő visszaküldés esetén elegendő a csomagkódot megadni a csomag leadásakor.
A címkét nem kell kinyomtatnia.
Ha a termékeket a DPD futárral történő otthoni átvételen keresztül küldi vissza, nincs szükség a címke kinyomtatására, elegendő a csomagkód, amelyet e-mailben kap.
Ha az árut a DPD Pick-up csomagponton keresztül küldi vissza, ki kell nyomtatnia a címkét, és fel kell ragasztania a csomagra.